Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Andrys - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Andrys - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: andrys

Blijf op de hoogte en volg Andrys

24 Oktober 2011 | Australië, Sydney

Na vele vlieguren, vies vliegtuig eten, een overnachting in een 5 sterren hotel in taipe en een stuk ofwat kopjes chinese thee ben ik in Sydney aangekomen. De groep waarmee ik naar Australie ben gereist is leuk! We zitten nu in een hostel 10 minutes lopen vanaf het centrum.

De afgelopen dagen zijn we alle hotspots van Sydney langs geweest. Ook hebben we een bbq op een daktaras gehad met een dansende aboriginal! Gisteren hebben we een chil dagje op het strand gedaan. Lekker liggen bakken met uitzicht op de skyline van de stad! Het is weer eens wat anders dan kou, regen en wind.

Morgen gaan we met een groepje de blue mountains verkennen! Het schijnt 1 van de mooiste national parken te zijn in australie. Woensdag of donderdag vertrek ik waarschijnlijk met een aantal mensen richting het zuiden (Canberra of Melbourne).

• 24 Oktober 2011 - 08:42

Willemke:

Andrys!! De eerste foto's al op je profiel :D Klinkt nu al goed wat je allemaal gaat bekijken, geniet er vooral van! :D Wel foto's blijven uploaden hoor, ben namelijk erg benieuwd wat je allemaal gaat zien en beleven! xx Wilm

• 24 Oktober 2011 - 11:41

Mariekeee!:

Hee lieverd!

Kort maar krachtig verhaaltsjeee sees! Super leuk om wat f0t0's van je te zien..:)
    Geniet van alles wat je n0g gaat zien lieverd!

Ik hou van je!
    Liefs!

• 27 Oktober 2011 - 09:11

Jel:

he lange!:P

hoe ist nou? ziet er goed uit en natuurlijk vooral aan je thee verslaving blijven werken;)
    Geniet er van jonge!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

• 09 November 2011 - 20:50

Louise & Gerben:

Heel veel plezier Andrys.
    Groetjes